Nowe posty

Autor Wątek: FTP - pytań kilka  (Przeczytany 2480 razy)

qwasty

  • Gość
FTP - pytań kilka
« dnia: 2005-11-24, 10:25:42 »
po konfiguracji modemu nie mogę połączyć się z siecią, mimo, że instalacja przebiegała bezproblemowo. jestem początkującym  użytkownikiem linuxa

Xax79

  • Gość
FTP - pytań kilka
« Odpowiedź #1 dnia: 2005-11-24, 12:37:01 »
2005-11-24 10:25:42 qwasty napisał:

> po konfiguracji modemu nie mogę połączyć się z siecią, mimo, że instalacja przebiegała
 > bezproblemowo. jestem początkującym  użytkownikiem linuxa

No i drugi artysta.
http://newbie.linux.pl/?id=forum&show=post&post=80958

Przeczytaj sobie moja pierwsza (w chwili pisanie tego moja jedyna wypowiedz) z tego watku i sie do niej dostosuj, bo mi sie nie chce klepac dwa razy tego samego.

Pzdr.

olczan

  • Gość
FTP - pytań kilka
« Odpowiedź #2 dnia: 2005-11-23, 23:09:43 »
witam,

w mojej sieci lokalnej z powodu różnych systemów operacyjnych itp
komputery nie kozystaja ze standardowego windowsowego udostępniania dysków.
Na kazdym jest odpalony Cerberus FTP i dokładnie jest określone które komputery z sieci lokalnej mają dostęp do danego folderu.
Wpadłem na pomysł aby kazdy komputer mial folder o nazwie np. internet, i byl on udostępniony (poprzez FTP) głównemu komputerowi (na linuxie) i aby ten z kolei "zsumował" te foldery (foldery "internet" z kazdego komputera) i udostępniał je już na "świat"(jako ftp)...

pytania:
1. jest to wykonalne?
2. jeśli tak, to w jaki sposób? - proszę o wskazówki

pozdrawiam i proszę o wyrozumiałość :)

Stilgar

  • Gość
FTP - pytań kilka
« Odpowiedź #3 dnia: 2005-11-24, 00:13:44 »
ale pomimo różnych systemów możesz używać zwykłego udostepniania plików, wystaczy na linuksach zainstalować sambę, a będzie mógł z tym współpracować.