Nowe posty

Autor Wątek: SuSE 10.0 + neostrada + router SURECOM  (Przeczytany 374 razy)

  • Gość
SuSE 10.0 + neostrada + router SURECOM
« dnia: 2006-05-12, 19:50:24 »
Jestem początkującą użytkowniczką MandarkeLinux 10.1, i mam pewien problem. Być może ktoś mógłby mi pomóc.

Otóż używam karty sieciowej Realtek RTL8139 Fast Ethernet na złączu PCI. Korzystam z opcji Dialnet DSL. Próbowałam już w różny sposób skonfigurować połączenie, jednak za każdym razem system uparcie twierdzi, że nie jestem podłączona do sieci. Dodam, że Mandrake wykrywa kartę prawidłowo. W Windowsie wszystko działa poprawnie.
Dodam, że mam stały adres IP, muszę jeszcze podawać numer bramki, maski podsieci i dwa DNS-y.
Ratujcie!!!
Za pomoc z góry serdecznie dziękuję!

cvbn90

  • Gość
SuSE 10.0 + neostrada + router SURECOM
« Odpowiedź #1 dnia: 2006-07-26, 16:25:55 »
2006-05-12 19:50:24 maarja napisał:

> Jestem początkującą użytkowniczką MandarkeLinux 10.1, i mam pewien problem. Być może ktoś mógłby
 > mi pomóc.
 >
 > Otóż używam karty sieciowej Realtek RTL8139 Fast Ethernet na złączu PCI. Korzystam z opcji
 > Dialnet DSL. Próbowałam już w różny sposób skonfigurować połączenie, jednak za każdym razem
 > system uparcie twierdzi, że nie jestem podłączona do sieci. Dodam, że Mandrake wykrywa kartę
 > prawidłowo. W Windowsie wszystko działa poprawnie.
 > Dodam, że mam stały adres IP, muszę jeszcze podawać numer bramki, maski podsieci i dwa DNS-y.
 > Ratujcie!!!
 > Za pomoc z góry serdecznie dziękuję!


Mam ten sam problem co pan wyrzej =[ i niewiem co z tym fantem zrobic na windows\\'sie wsyzstko ladnie chodzi a na linuxie niemoge sie polaczyc z interntem :( potrzebuje pilnej pomocy ... tak jak juz wczesnij pan napisal RATUCJE!! xD
moje gg 6690678 e-mail cvbn90@o2.pl z gory BIG THX

gomath

  • Gość
SuSE 10.0 + neostrada + router SURECOM
« Odpowiedź #2 dnia: 2006-07-26, 21:30:30 »
Mam kartę na tym chipsecie i nie mam z nią żadnych problemów...