Nowe posty

Autor Wątek: Deinstalacja  (Przeczytany 2434 razy)

ModY_WzM

• Gość
Deinstalacja
« dnia: 2005-12-29, 20:46:12 »
Mam problem z linux NND :(. Router postawiony ns nnd ma dwie sieciówki na rtl8139D i modem sagem na usb. Internet rozdziela bez problemu lecz ma problem z tym, że komputery mój i mojego brata nie widzą się w otoczeniu :( dopiero gdy dam na wszukiwanie po ip to widzać je :(. Mój kolega ma identyczną konfiguracja tak jak ja i jego komputery widzą się w otoczeniu sieciowym ale mu ktoś inny konfigurował router na nnd i on nie wie com zrobione :(. Pytałe na innych forach i nikt nie umie mi pomóc mówią że trzeba zainstalować sambe :(. Gdy chce grać z brate w się także się nie da bo nie widzą się w otoczeniu sieciowy. Dodam, że jestem początkującym  :) i proszę o pomoć kogoś o większej wiedzy :)

Pozdrawiam

vacpan

• Gość
Deinstalacja
« Odpowiedź #1 dnia: 2005-12-30, 13:44:28 »
2005-12-29 20:46:12 Mody85 napisał:

> Mam problem z linux NND :(. Router postawiony ns nnd ma dwie sieciówki na rtl8139D i modem sagem
 > na usb. Internet rozdziela bez problemu lecz ma problem z tym, że komputery mój i mojego brata
 > nie widzą się w otoczeniu :( dopiero gdy dam na wszukiwanie po ip to widzać je :(. Mój kolega
 > ma identyczną konfiguracja tak jak ja i jego komputery widzą się w otoczeniu sieciowym ale mu
 > ktoś inny konfigurował router na nnd i on nie wie com zrobione :(. Pytałe na innych forach i
 > nikt nie umie mi pomóc mówią że trzeba zainstalować sambe :(. Gdy chce grać z brate w się także
 > się nie da bo nie widzą się w otoczeniu sieciowy. Dodam, że jestem początkującym  :) i proszę o
 > pomoć kogoś o większej wiedzy :)
 >
 > Pozdrawiam