Nowe posty

xx Problem ze sterownikami. (5)
2024-04-13, 21:25:16
xx Instalacja xfce4 (2)
2024-04-13, 16:20:17
xx Serie kompilacji bez instalacji dla “emerge” w Gentoo (2)
2024-04-08, 18:40:04
xx Plasma 6 w Neonie ssie trochę mniej ... (17)
2024-04-05, 10:03:46
xx Problem z Linux Lite po instalacji (3)
2024-04-03, 14:23:40
xx Jak właczyć num locka przy starcie systemu debian 12? (12)
2024-04-02, 17:43:54
xx Brak dźwieku w systemie. (5)
2024-04-02, 16:13:41
xx Dystrybucja pod HP Omen (7)
2024-03-29, 11:33:05
xx [Poradnik] Wyszukiwanie Sterowników (2)
2024-03-27, 21:08:23
xx Ile pingwinów? (1)
2024-03-27, 08:59:24

Autor Wątek: Subversion czy CVS  (Przeczytany 1449 razy)

anakin9

  • Gość
Subversion czy CVS
« dnia: 2005-07-14, 10:59:39 »
Witam.
Chcialbym zmienic system na linuxa bo na windowsie mozna dostac bialej goraczki , jednakze im wiecej czytam o tych roznych dystrybucjach tym mniej cos z tego rozumiem ;) jestem kompletnie zielony. Tak wiec chcialbym aby panstwo mi dopradzili jaki linux bylby najlepszy do moich potrzeb i sprzetu :
posiadam :

PII 350
128 mb ram
hdd 6 gb
4 mb Ati Rage
Muzyczna zintergowana
Sieciowa Zintergrowana

Komputera uzywam do korzystania z internetu , www  czesty download, komunikatory... czasem ogladanie filmow.

Tak wiec szykam dystrybucji ktora nie bedzie skomplikowana a raczej proste w instalacji i obsludze , korzystam z internetu za pomoca sieci kalbowej na zasadzie zwyklej sieci , zadnych nr dostepowych.
No i nie chcialbym aby system zajmowal mi z 2 gb bo to przesada ;) szukam czegos prostego :) oczywiscie interferjs graficzny.
Czytalem o Debianie , ponoc dobry , i chcialem uruchomic go z tej dyskietki statrowej aby reszta sie pobrala z sieci ale na tej stronie za chiny ludowe nie moge dojsc jak zrobic taka dyskietke . Bardzo prosze o rady :)


kuba_g

  • Gość
Subversion czy CVS
« Odpowiedź #1 dnia: 2005-07-14, 13:32:50 »
2005-07-14 10:59:39 anakin9 napisał:

> Witam.