Nowe posty

Autor Wątek: Jaki system dla backup'u + subiekt  (Przeczytany 1584 razy)

mungo28

  • Gość
Jaki system dla backup'u + subiekt
« dnia: 2015-06-18, 08:01:43 »
Witam,

Chcę w firmie założyć serwer, którego głównym zadaniem byłoby robienie kopii zapasowych komputerów do niego podłączonych, oraz obsługa programu do fakturowania Subiekt GT.
Do serwera byłby podłączone 3 komputery, a kopie zapasowe powinny być robione np. raz dziennie.
Czy coś takiego jest w ogóle możliwe i jaki system byłby do takiego zadania najlepszy?
Nie znam się na dystrybucjach, a z linuxem (Mandriva) miałem do czynienia tylko raz, gdy zainstalowałem go z ciekawości.

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam serdecznie, Wojciech Chodara

Offline Paweł Kraszewski

  • Administrator
  • Guru
  • *****
  • Wiadomości: 3056
  • Lenistwo jest matką potrzeby = babcią wynalazku
    • Zobacz profil
Jaki system dla backup'u + subiekt
« Odpowiedź #1 dnia: 2015-06-18, 11:59:38 »
Rozwiń część pod tytułem "obsługa programu do fakturowania Subiekt GT".

 Subiekty chodzą na MS SQL serwerze i raczej nie popędzisz tego na Linuksie a już na pewno nie w sposób wystarczająco bezpieczny, żeby na tym puścić księgowość (bo pewnie jakimiś mega sztuczkami dałoby się zainstalować jakąś biedną, darmową wersję MSSQL na Wine, ale raczej wybuchałby co 5 minut).
Paweł Kraszewski
~Arch/Void/Gentoo/FreeBSD/OpenBSD/Specjalizowane customy

JdG

  • Gość
Jaki system dla backup'u + subiekt
« Odpowiedź #2 dnia: 2015-06-18, 12:00:38 »
Ten "Subiekt GT" to aplikacja posiadająca wersję linuksową? Jeśli ma takową, to być może  ta informacja rozstrzygnie kwestię dystrybucji - wybierzesz taką, na którą jest tzw. "binarka".