Nowe posty

xx Problem ze sterownikami. (5)
2024-04-13, 21:25:16
xx Instalacja xfce4 (2)
2024-04-13, 16:20:17
xx Serie kompilacji bez instalacji dla “emerge” w Gentoo (2)
2024-04-08, 18:40:04
xx Plasma 6 w Neonie ssie trochę mniej ... (17)
2024-04-05, 10:03:46
xx Problem z Linux Lite po instalacji (3)
2024-04-03, 14:23:40
xx Jak właczyć num locka przy starcie systemu debian 12? (12)
2024-04-02, 17:43:54
xx Brak dźwieku w systemie. (5)
2024-04-02, 16:13:41
xx Dystrybucja pod HP Omen (7)
2024-03-29, 11:33:05
xx [Poradnik] Wyszukiwanie Sterowników (2)
2024-03-27, 21:08:23
xx Ile pingwinów? (1)
2024-03-27, 08:59:24

Autor Wątek: funkcja odpalająca dodatkową kosolę  (Przeczytany 8719 razy)

snajper_8383

  • Gość
funkcja odpalająca dodatkową kosolę
« Odpowiedź #15 dnia: 2014-02-26, 10:14:42 »
Tak na szybko, to masz źle zrobione wstawianie na liste.
Masz takie coś:
struct Element{

        double wartosc;
        char *imie;
        char *nazwisko;
        struct Element *nastepny;
};

/*lista na ktorej beda umieszczane elementy*/
struct Lista{

        struct Element *poczatek;
};
Potem w funkcji watek wpisujesz:

lista.poczatek = NULL;

dodaj_na_liste(&lista, 1000.00, "Adam", "Nowak", pozycja);
Następnie funkcja znajdz_pozycje zwraca ci to NULL, i dalej tak jak napisał mój przedmówca.


W funkcji dodaj_na_liste zmień kod na:
if (element_x)
 element_x -> nastepny = konto;
else
 lista->poczatek = konto;
I powinno zadziałać.
Dodam, że to nie pierwszy błąd. Pojawią się kolejne. Ale to już sam popracuj.

us5f

  • Gość
funkcja odpalająca dodatkową kosolę
« Odpowiedź #16 dnia: 2014-06-28, 13:03:38 »
Witam
Muszę przyznać, że zrobiłem sobie bardzo długą przerwę od programowania, chciałby w końcu dowiedzieć się jak wywołać to dodatkowe "okienko" i zamknąć w końcu ten temat.