Nowe posty

xx Dystrybucja pod HP Omen (6)
Wczoraj o 23:30:08
xx [Poradnik] Wyszukiwanie Sterowników (2)
Wczoraj o 21:08:23
lamp Problem z Linux Lite po instalacji (0)
Wczoraj o 19:50:30
xx Ile pingwinów? (1)
Wczoraj o 08:59:24
xx konfiguracja pale moon (0)
2024-03-24, 21:53:42
xx Plasma 6 w Neonie ssie trochę mniej ... (10)
2024-03-23, 02:38:11
xx problem z instalacja sterowników do karty sieciowej (3)
2024-03-18, 18:10:16
xx Plik abc.001 (1)
2024-03-17, 17:48:27
xx Zlecę dopracowanie programu w MatLab (0)
2024-03-13, 15:28:40
xx Linux Mint 21.3 XFCE brak dźwieku po paru minutach (karta muzyczna zintegrowana) (5)
2024-03-12, 23:07:01

Autor Wątek: Linux, Debian - Segmentation Fault problem.  (Przeczytany 2277 razy)

Arson.

  • Gość
Linux, Debian - Segmentation Fault problem.
« dnia: 2014-01-05, 10:44:08 »
Witam wszystkich, mam problem z uruchomieniem serwera gry na moim serwerze VPS, Linux Debian 7, 64 bit. Kompilacja przebiegła pomyślnie, po uruchomieniu aplikacji na sam koniec pojawia się komunikat "Segmentation Fault"


Konsola:

 
Cytuj
> Data parsing time: 0.28 seconds.
 > Houses synchronization time: 0.081 seconds.
 > Content unserialization time: 0.511 seconds.
 >> Checking world type... PvP-Enforced
 >> Initializing game state modules and registering services...
 [New Thread 0x7ffff362e700 (LWP 17723)]
 > Global address: *******
 > Local ports: 7171 7172
 >> All modules were loaded, server is starting up...
 > Logging output to file: data/logs/out.log
 > Logging errors to file: data/logs/error.log

 Program received signal SIGSEGV, Segmentation fault.
 [Switching to Thread 0x7ffff485c700 (LWP 17720)]
 0x0000000000000000 in ?? ()
 (gdb)
(gdb)  bt full
#0  0x0000000000000000 in ?? ()
No symbol table info available.
#1  0x00007ffff702aca4 in std::basic_ostream >& std::__ostream_insert >(std::basic_ostream >&, char const*, long) ()
   from /usr/lib/x86_64-linux-gnu/libstdc++.so.6
No symbol table info available.
#2  0x000000000047523a in ?? ()
No symbol table info available.
#3  0x00007ffff485bcf0 in ?? ()
No symbol table info available.
#4  0x00007ffff65641a0 in ?? () from /lib/x86_64-linux-gnu/libpthread.so.0
No symbol table info available.
#5  0x00007fffec001040 in ?? ()
No symbol table info available.
#6  0x00007ffff680bf8a in gettimeofday ()
    at ../sysdeps/unix/sysv/linux/x86_64/gettimeofday.S:37
No locals.
#7  0x00007ffff680ea65 in ftime (timebuf=0x7fffec000a00)
    at ../sysdeps/unix/bsd/ftime.c:29
        tv = {tv_sec = 1388582648, tv_usec = 571292}
        tz = {tz_minuteswest = -335541760, tz_dsttime = 32767}
#8  0x000000000082ed60 in ?? ()
Proszę o pomoc, nikt nie potrafi mi pomóc...Logi nie pokazują niczego co mogłoby naprowadzić mnie na przyczynę problemu, ręce opadają..

Offline Paweł Kraszewski

  • Administrator
  • Guru
  • *****
  • Wiadomości: 3049
  • Lenistwo jest matką potrzeby = babcią wynalazku
    • Zobacz profil
Linux, Debian - Segmentation Fault problem.
« Odpowiedź #1 dnia: 2014-01-05, 12:00:54 »
1. Problem do zgłoszenia twórcy programu,  nie nam.
2. Masz rację -  informacja,  co to za serwer gier,  skąd masz kod źródłowy i z jakimi opcjami kompilowałeś jest całkowicie niepotrzebna. Przecież my to automagicznie wiemy...
3. Zrzut stosu bez zainstalowanego debuginfo systemu i wkompilowanego debuginfo serwera jest bardzo pomocny.
Paweł Kraszewski
~Arch/Void/Gentoo/FreeBSD/OpenBSD/Specjalizowane customy