Nowe posty

xx Problem ze sterownikami. (5)
2024-04-13, 21:25:16
xx Instalacja xfce4 (2)
2024-04-13, 16:20:17
xx Serie kompilacji bez instalacji dla “emerge” w Gentoo (2)
2024-04-08, 18:40:04
xx Plasma 6 w Neonie ssie trochę mniej ... (17)
2024-04-05, 10:03:46
xx Problem z Linux Lite po instalacji (3)
2024-04-03, 14:23:40
xx Jak właczyć num locka przy starcie systemu debian 12? (12)
2024-04-02, 17:43:54
xx Brak dźwieku w systemie. (5)
2024-04-02, 16:13:41
xx Dystrybucja pod HP Omen (7)
2024-03-29, 11:33:05
xx [Poradnik] Wyszukiwanie Sterowników (2)
2024-03-27, 21:08:23
xx Ile pingwinów? (1)
2024-03-27, 08:59:24

Autor Wątek: Linux, Debian - Segmentation Fault problem.  (Przeczytany 2283 razy)

Arson.

  • Gość
Linux, Debian - Segmentation Fault problem.
« dnia: 2014-01-05, 10:44:08 »
Witam wszystkich, mam problem z uruchomieniem serwera gry na moim serwerze VPS, Linux Debian 7, 64 bit. Kompilacja przebiegła pomyślnie, po uruchomieniu aplikacji na sam koniec pojawia się komunikat "Segmentation Fault"


Konsola:

 
Cytuj
> Data parsing time: 0.28 seconds.
 > Houses synchronization time: 0.081 seconds.
 > Content unserialization time: 0.511 seconds.
 >> Checking world type... PvP-Enforced
 >> Initializing game state modules and registering services...
 [New Thread 0x7ffff362e700 (LWP 17723)]
 > Global address: *******
 > Local ports: 7171 7172
 >> All modules were loaded, server is starting up...
 > Logging output to file: data/logs/out.log
 > Logging errors to file: data/logs/error.log

 Program received signal SIGSEGV, Segmentation fault.
 [Switching to Thread 0x7ffff485c700 (LWP 17720)]
 0x0000000000000000 in ?? ()
 (gdb)
(gdb)  bt full
#0  0x0000000000000000 in ?? ()
No symbol table info available.
#1  0x00007ffff702aca4 in std::basic_ostream >& std::__ostream_insert >(std::basic_ostream >&, char const*, long) ()
   from /usr/lib/x86_64-linux-gnu/libstdc++.so.6
No symbol table info available.
#2  0x000000000047523a in ?? ()
No symbol table info available.
#3  0x00007ffff485bcf0 in ?? ()
No symbol table info available.
#4  0x00007ffff65641a0 in ?? () from /lib/x86_64-linux-gnu/libpthread.so.0
No symbol table info available.
#5  0x00007fffec001040 in ?? ()
No symbol table info available.
#6  0x00007ffff680bf8a in gettimeofday ()
    at ../sysdeps/unix/sysv/linux/x86_64/gettimeofday.S:37
No locals.
#7  0x00007ffff680ea65 in ftime (timebuf=0x7fffec000a00)
    at ../sysdeps/unix/bsd/ftime.c:29
        tv = {tv_sec = 1388582648, tv_usec = 571292}
        tz = {tz_minuteswest = -335541760, tz_dsttime = 32767}
#8  0x000000000082ed60 in ?? ()
Proszę o pomoc, nikt nie potrafi mi pomóc...Logi nie pokazują niczego co mogłoby naprowadzić mnie na przyczynę problemu, ręce opadają..

Offline Paweł Kraszewski

  • Administrator
  • Guru
  • *****
  • Wiadomości: 3056
  • Lenistwo jest matką potrzeby = babcią wynalazku
    • Zobacz profil
Linux, Debian - Segmentation Fault problem.
« Odpowiedź #1 dnia: 2014-01-05, 12:00:54 »
1. Problem do zgłoszenia twórcy programu,  nie nam.
2. Masz rację -  informacja,  co to za serwer gier,  skąd masz kod źródłowy i z jakimi opcjami kompilowałeś jest całkowicie niepotrzebna. Przecież my to automagicznie wiemy...
3. Zrzut stosu bez zainstalowanego debuginfo systemu i wkompilowanego debuginfo serwera jest bardzo pomocny.
Paweł Kraszewski
~Arch/Void/Gentoo/FreeBSD/OpenBSD/Specjalizowane customy