Nowe posty

Autor Wątek: Konfiguracja linuxa, prezentacja.  (Przeczytany 2688 razy)

dejmien25

  • Gość
Konfiguracja linuxa, prezentacja.
« dnia: 2013-12-11, 09:41:31 »
Witam.

Potrzebuję pomocy z prezentacją do szkoły. Tematem prezentacji jest ,,konfiguracja linuxa''. Problem w tym że jestem początkującym użytkownikiem linuxa i nie bardzo wiem co zawrzeć w tej prezentacji, dlatego zwracam się do was z pomocą!

CO można by zawrzeć w takiej prezentacji? prezentacja będzie robiona dla osób też zielonych  jeśli chodzi o linuxa. Mam w tej pracy zawrzeć podstawy konfiguracji które trzeba przeprowadzić zaraz po instalacji. Nie wiem co można by w tej prezentacji przedstawić... może np. instalacje sterowników do karty graficznej?

Proszę o pomoc, jak by ktoś mógł zapodać jakiś pomysł?

chmooreck

  • Gość
Konfiguracja linuxa, prezentacja.
« Odpowiedź #1 dnia: 2013-12-11, 09:53:03 »
Przepisz podręcznik gentoo ;-)

A tak na serio: wybierz sobie jakąś dystrybucję (może ArchLinux), zainstaluj u siebie i opisz co zrobiłeś, aby system nadawał się do użytku.

dejmien25

  • Gość
Konfiguracja linuxa, prezentacja.
« Odpowiedź #2 dnia: 2013-12-11, 11:03:15 »
Mam u siebie ubuntu, ale ten system zaraz po instalacji nadaje się do użytku...

darkdancer

  • Gość
Konfiguracja linuxa, prezentacja.
« Odpowiedź #3 dnia: 2013-12-11, 11:24:04 »
Cytat: dejmien25
Mam u siebie ubuntu, ale ten system zaraz po instalacji nadaje się do użytku...
No to referat będzie bardzo krótki i treściwy - "ubuntu - po prostu działa" ;-) A tak poważniej zależy co chcesz/musisz skonfigurować i od poziomu szkoły.

Myślę, że na poziomie liceum/gimnazjum wystarczy coś jak podłączyć się do sieci przewodowej/bezprzewodowej, podłączyć sobie konto z facebooka, skonfigurować dostęp do poczty elektronicznej itp. oraz opisać sam proces instalacji czyli co gdzie i w którym momencie kliknąć, jak partycjonować dysk itd. - wszystko okraszone dużą ilością screenshotów żeby nabić stron i dostać lepszą ocenę ;-)