Nowe posty

Autor Wątek: problem z językiem  (Przeczytany 302 razy)

Czajnik2150

  • Gość
problem z językiem
« dnia: 2005-11-05, 10:03:48 »
WItam, jestem początkującym w linuxie, jednak poznałem juz jakies minimalne podstawy, mam problem z instalowaniem programów nie w formacie paczek tylko takich ktore trzeba kompilowac, na przykłąd KDE 3.4 lub ten sam problem wyskakuje w supaekaramba i w wielu innych ktore trzeba kompilowac jest to samo, po odpaleniu configure po pewnym czasie wyskakuje błąd, najpoierw wystakiwało ze jest problem z kompilatorem wiec go zainstalowałem i zacz3eło działac jednak pojawiła sie nastepny, mozecie pomoc i poweidizec co mam zrobic?? Mam Mandrake 10.2, a oto przebieg Congifure:
.
.
.
checking for libz... -lz
checking for libpng... no
checking for libjpeg6b... no
checking for libjpeg... -ljpeg
checking for perl... /usr/bin/perl
checking for Qt... configure: error: Qt (>= Qt 3.1 (20021021)) (headers and libraries) not found. Please check your installation!
For more details about this problem, look at the end of config.log.

Prosze pomocy!!

skazi

  • Gość
problem z językiem
« Odpowiedź #1 dnia: 2005-11-05, 10:21:22 »
2005-11-05 10:03:48 Czajnik2150 napisał:

> WItam, jestem początkującym w linuxie, jednak poznałem juz jakies minimalne podstawy, mam
 > problem z instalowaniem programów nie w formacie paczek tylko takich ktore trzeba kompilowac,
 > na przykłąd KDE 3.4 lub ten sam problem wyskakuje w supaekaramba i w wielu innych ktore trzeba
 > kompilowac jest to samo, po odpaleniu configure po pewnym czasie wyskakuje błąd, najpoierw
 > wystakiwało ze jest problem z kompilatorem wiec go zainstalowałem i zacz3eło działac jednak
 > pojawiła sie nastepny, mozecie pomoc i poweidizec co mam zrobic?? Mam Mandrake 10.2, a oto
 > przebieg Congifure:
 > .
 > .
 > .
 > checking for libz... -lz
 > checking for libpng... no
 > checking for libjpeg6b... no
 > checking for libjpeg... -ljpeg
 > checking for perl... /usr/bin/perl