Nowe posty

xx Przy uploadzie przerywane są wszystkie połączenia (9)
2020-06-01, 20:13:01
xx Apache2 i twarde https (3)
2020-05-25, 15:53:43
xx Czy istnieje emulator terminala który zapamieta komendy na jakiejś liście? (9)
2020-05-23, 17:04:57
xx RTLinux wybór dystrybucji (0)
2020-05-23, 15:42:54
xx Problem z instalacją Ubuntu na bootowalnym pendrajwie (9)
2020-05-22, 15:08:12
xx Ubuntudde 20.04 LTS nie działa Lightdm (8)
2020-05-22, 09:16:42
xx [Gra za darmo] GTA5 (1)
2020-05-20, 21:49:26
xx Marketing (1)
2020-05-13, 08:00:41
xx Polecenia Debian (1)
2020-05-10, 19:58:54
xx Uruchamianie pliku z każdego katlogu (2)
2020-05-10, 19:23:33

Autor Wątek: "kdeinit" coudin't start (Nvidia)  (Przeczytany 6611 razy)

Offline Tadeusz Gruszczyński

  • Users
  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 173
    • Zobacz profil
"kdeinit" coudin't start (Nvidia)
« Odpowiedź #15 dnia: 2005-11-02, 18:03:58 »
Odp:
 > X -config /etc/X11/xorg.conf
 * bez zmian
 > Najlepiej sproboj najpierw wygenerowac automatycznie plik konfiguracjny xorga.
 > Xorg -configure
* wygenerował się plik z driverem "nvidia"
 > w katalogu roota powinien byc plik xorg.conf.new.
* Jest taki plik
 > X -config /etc/X11/xorg.conf.new
 * bez zmian
 * wobec niemozliwości zdecydowalem się na dodatkowej partycji zainstalować nowy - taki sam system i skompilować NVIDIA-Linux od początku

* Co do starszych wersji to się wymienione przez "gomatha" nie kompilowały.

* Dziekuję za dotychczasową pomoc, jeszcze się odezwę!

Offline Tadeusz Gruszczyński

  • Users
  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 173
    • Zobacz profil
"kdeinit" coudin't start (Nvidia)
« Odpowiedź #16 dnia: 2005-11-02, 23:23:28 »
Uff! Udało się. Zainstalowałem na wolnej partycji system: Slackware 10.1 z kernelem 2.6.13
z distro 10.2. "NVIDIA-Linux-x86-7174.run" zainstalował moduł i lib-y bez problemów.
xorg.conf który poprzednio używałem do tych nieszczęsnych prób podstawiony do /etc/X11
uruchomiony ze startx od razu wyświelił KDE.

Wszystko jest w porządku.
glxinfo | grep rendering:
direct rendering: Yes[/code]
moduły "dri" i :GLcore" mają być wyłaczone z gry.
moduł "glx" ma być załadowany.

Dziekuję wszystkim za pomoc.

Problem który opisywałem wyżej dotyczył Slacka, który był "wykończony" i "zużyty" ustawicznymi instalacjami i deinstalacjami, nie doszedł był nikt pewnie dlaczego były te błędy.