Nowe posty

Autor Wątek: kompilacja SDL_gfxPrimitives  (Przeczytany 2540 razy)

psorek

  • Gość
kompilacja SDL_gfxPrimitives
« dnia: 2012-10-01, 21:56:46 »
Próbuję skompilować mój stary kod wykorzystujący tą bibliotekę. Pamiętam - działał. Teraz wywala błędy linkera których nie potrafię usunąć.

psorek2@psorek_netbook $ g++ main.cpp -W -Wall -O2 -o main -lSDL                                                                                                                ~/kody/fraktale 21:52:12
/tmp/ccIYNew8.o: In function `draw(int, int, int, int, int, int, int, int, int)':
main.cpp:(.text+0x18e): undefined reference to `trigonRGBA'
collect2: error: ld returned 1 exit status
Bez gfxPrimitives kompiluje się ładnie. Po zakomentowaniu funkcji trigonRGBA także, nie ma na to jednak wpływu #include. O co chodzi?!

Offline Paweł Kraszewski

  • Administrator
  • Guru
  • *****
  • Wiadomości: 3066
  • Lenistwo jest matką potrzeby = babcią wynalazku
    • Zobacz profil
kompilacja SDL_gfxPrimitives
« Odpowiedź #1 dnia: 2012-10-01, 23:16:39 »
psorek2@psorek_netbook $ g++ main.cpp -W -Wall -O2 -o main -lSDL -lSDL_gfx
Paweł Kraszewski
~Arch/Void/Gentoo/FreeBSD/OpenBSD/Specjalizowane customy

psorek

  • Gość
kompilacja SDL_gfxPrimitives
« Odpowiedź #2 dnia: 2012-10-02, 13:06:02 »
Testowałem wszystko poza poza tym jednym xD