Nowe posty

Autor Wątek: Linux dla początkującego - Gracz  (Przeczytany 5923 razy)

mychemickal

  • Gość
Linux dla początkującego - Gracz
« dnia: 2012-07-23, 21:53:34 »
Witam serdecznie ,
jestem w temacie linuxa zielony jak 2 letnia kanapka.
I tu rodzi się pytanie jakiego linuxa byście polecili dla poczatkującego ,a jednocześnie gracza . Bardzo lubię sobie pograć jestem świadom że linux nie jest stworzony do gier ,ale słyszałem o taki programach jak cedega ,wine ,playonlinux i poszukuje dystrybucje najlepiej współpracującej z tymi programami jednocześnie nie zbyt zasobo żerną ponieważ mój komputer jest bardzo marniutki w końcu już 7 letni " 3,2ghz intel celeron d ,1gb ram ,gt 240 1gb została wymieniona na tą bo poprzednia 7300gt mi się spaliła , dysk 320gb " .
Miałem do czynienia już z ubuntu 11.04 niebiańska nimfa polski remix ubuntu ,ale na moim komputerze nie chodziła zbyt płynnie przez co straciłem ten komfort użytkowania.

Z góry dziękuje za pomoc !

  • Gość
Linux dla początkującego - Gracz
« Odpowiedź #1 dnia: 2012-07-23, 22:33:48 »
Ubuntu jest troche 'przeładowane', ale dla początkującego w sam raz.
Do grafiki zainstaluj sterowniki ze strony Nvidi
http://www.nvidia.pl/object/linux-display-ia32-295.59-driver-pl.html
Albo z repozytorium poprzez "Sterowniki własnościowe[?]" tak to się chyba w polskiej wersji nazywa. Po angielsku jest "Additional drivers".

Druga rzecz to Celeron 3.2, pewnie jednordzeniowy i ''kobyła'' jak GT 240 może go zdławić. Taka karta to przy Core i3 może pokazać na co ją stać, bo twój CPU ją ogranicza ogromnie.

mychemickal

  • Gość
Linux dla początkującego - Gracz
« Odpowiedź #2 dnia: 2012-07-23, 23:16:07 »
To co napisałeś nic do tematu naprawdę nie wnosi ,a o drugiej rzeczy to wiem już od naprawdę dawna . Nie mam na razie funduszy na nowego pc-ta więc muszę sobie radzić z tym co mam .

  • Gość
Linux dla początkującego - Gracz
« Odpowiedź #3 dnia: 2012-07-24, 08:10:43 »
Cytat: mychemickal