Nowe posty

Autor Wątek: Błąd wejścia/wyjścia oraz automatyczne logowanie Backtrack  (Przeczytany 3129 razy)

kozzi193

  • Gość
Witam.

Zainstalowałem dystrybucję USB Backtracka: Backtrack 5 R2 build 211 PL 32 bit Gnome i mam dwa (głupie) pytania:

1.
Ściągnąłem wersje BackTrack'a z kilkoma zainstalowanymi programami(nie chciałem, ale jak są to już niech będą). Zaznaczam że dopiero się uczę użytkować Linuksa więc jestem totalnym laikiem. I przy otwieraniu zainstalowanych Kadu czy Skype czy Tlen wyświetla się podobny błąd: Wykonanie procesu potomnego "usr/local/bin/kadu" (Błąd wejścia/wyjścia) się nie powiodło.

Moje pytanie: czy to znaczy że te programy są źle zainstalowane czy jakoś muszę inaczej się odwołać do tych programów czy coś jeszcze?!

2.
Mam automatyczne logowanie na root. Wiele osób radzi żeby nie korzystać z roota iż można sobie system zepsuć tylko z innego usera a potem przełączać się na root'a w razie potrzeby praw administratora.

Więc moje pytanie brzmi: da się jakoś usunąć automatyczne logowanie?!
i skoro tam też jest tryb graficzny to jest możliwość zarządzania user'ami w trybie graficznym?

Pozdrawiam
Mateusz

Offline Paweł Kraszewski

  • Administrator
  • Guru
  • *****
  • Wiadomości: 3067
  • Lenistwo jest matką potrzeby = babcią wynalazku
    • Zobacz profil
Błąd wejścia/wyjścia oraz automatyczne logowanie Backtrack
« Odpowiedź #1 dnia: 2012-07-20, 21:51:33 »
Kupiłem sobie Barreta M82 i kiedy gramy w ze znajomymi paintballa to za każdym razem jak trafię kumpla to on, hm, znika. Da radę coś z tym zrobić?

A na poważnie. Czy wy wszyscy (początkujący) macie jakiegoś pier*olca z BackTrackiem? Chce być cool na dzielni czy co?

BackTrack nie jest dystrybucją ogólnego przeznaczenia. Nie został stworzony, żeby używać go na desktop. Jest specjalistycznym narzędziem dla pentesterów, administratorów i specjalistów d/s bezpieczeństwa (czy jak tam na polski tłumaczy się "Security Officer").