Nowe posty

Autor Wątek: jak zbaczyc moje pliki pod windows  (Przeczytany 4072 razy)

Nasser22

  • Gość
jak zbaczyc moje pliki pod windows
« dnia: 2005-12-11, 11:59:13 »
Witam
Udostępniam internet kilku osobom, które mi za to, rzecz jasna, płacą. Ostatnio jednak miewam problemy ze sciągnięciem pieniędzy od pewnych klientów tj. muszę za nimi ganiać i przypominać. Po woli stało się to niewygodne więc dla przypomnienia zacząłem ich blokować na serwerze żeby nie mieli neta, jednak i to nie jest do końca skuteczne ponieważ niektórzy obwiniają naszego dostawcę. Chciałbym prosić o pomoc czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak zrobić, ewentualnie odesłać do jakiegoś linka gdzie jest to mądrze napisane, żeby klient przy uruchamianiu np przeglądarki WWW zamiast strony ujrzał przypomnienie o tym, że nie zapłacł za neta i musi niezwłocznie to uregulować. Wiem, że jest cos takiego możliwe, a że jestem początkującym administratorem nie mam pojęcia jak się za to zabrać.
Serdecznie dziękuję z góry za każdą poradę

matwix

  • Gość
jak zbaczyc moje pliki pod windows
« Odpowiedź #1 dnia: 2005-12-13, 15:23:09 »
Zainteresuj się przekierowaniem portów na swoim apachu i \\"tablicą ogłoszeń\\" - pogoogluj to znajdziesz masę materiałów na ten temat.
Zdaje się że było na a.p.c.o.l
Pozdrawiam
Ps. O ile dobrze kojarzę to takie informajce są na stronie projektu nnd.freesco na forum.

dam.pac

  • Gość
jak zbaczyc moje pliki pod windows
« Odpowiedź #2 dnia: 2005-12-11, 11:29:52 »
witam
mam linux mandriva 2005 i mam siec w dwoma komputerami w sieci windows xp pliki udostepnione z tych kom puterow widac u mnie i jest ok. Mam pytanie jak zrobvic by z moich plików mogli kozystac w windowsie xp?
prosze o odp

Stilgar

  • Gość
jak zbaczyc moje pliki pod windows
« Odpowiedź #3 dnia: 2005-12-11, 11:45:16 »
2005-12-11 11:29:52 dam.pac napisał:

> witam
 > mam linux mandriva 2005 i mam siec w dwoma komputerami w sieci windows xp pliki udostepnione z