Nowe posty

Autor Wątek: udostępnianie internetu mobilnego przez lan ubuntu 10.04  (Przeczytany 5504 razy)

anarhia74

  • Gość
posiadam neta telenora(szwecja) i chciałbym do udostępnić na drugi komputer pod linuxem przez lan,z poziomu windowsa nie mam problemu z udostępnianiem na linuxa,ale mam problem jak z linuxa na linuxa ,używam ubuntu 10.04,czy mógl by mi ktoś wyjaśnić krok po kroku jak to zrobić,jestem jeszcze "zielony".         dane połączenia sieciowego:telenor mobit internet                                                                                                                                                                   interfejs            GSM(ttyUSB0)                                                                                                                                                                                                 adres IP             79.102.117.176                                                                                                                                                                                             adres rozgłoszeniowy      79.102.117.176                                                                                                                                                                                 maska podsieci              255.255.255.255                                                                                                                                                                                domyslna droga             10.64.64.64                                                                                                                                                                                        Główny DNS                   195.54.122.221                                                                                                                                                                                  drugorzędny DNS