Nowe posty

Autor Wątek: Szukam dystrybucji kompatybilnej z HP Pavilion dv6.  (Przeczytany 7572 razy)

Kr4KeN

  • Gość
Szukam dystrybucji kompatybilnej z HP Pavilion dv6.
« dnia: 2011-05-30, 01:38:49 »
Witam wszystkich, mam nadzieje ze dobrze wybrałem dział. A wiec tak.. mam dosyć windowsa.. ciągłych błędów, blue screenow itp. dlatego chciałem przerzucić się na Linuxa.
Mój sprzęt to HP Pavilion dv6  system operacyjny Windows 7 Home Premium (oryginalne z laptopem), Intel Core i5 CPU M430 @ 2,27GHz, 4GB ramu, karta graf. NVIDIA GeForce GT 320M.. więcej szczegółów nie znam.. ale jak co to poszukam..

Moje pytanie to czy Linux na tym będzie działał bez zarzutu (WiFI, slot kart pamięci itp.), jak zainstalować, jaka wersje linuxa.. ogólnie jestem w tym raczej zielony.. przeczytałem parę poradników ale nie odwarze sam się za to zabierać wiec jeśli byłby ktoś chętny do pomocy to będę bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam

Offline roobal

  • Users
  • Guru
  • *****
  • Wiadomości: 2056
    • Zobacz profil
Szukam dystrybucji kompatybilnej z HP Pavilion dv6.
« Odpowiedź #1 dnia: 2011-05-30, 10:04:18 »
Cytat: Kr4KeN
A wiec tak.. mam dosyć windowsa.. ciągłych błędów, blue screenow itp. dlatego chciałem przerzucić się na Linuxa.
BSODy powodują najczęściej wadliwe sterowniki, więc może po prostu masz jakieś wadliwe sterowniki do jakiegoś sprzętu, w preinstalowany Windowsach sterowniki nie powinny sprawiać problemów, chyba że po aktualizacjach występują jakieś błędy. Ogólnie jeśli problem jest nagminny, zawsze można zwrócić się o pomoc techniczną do producenta laptopa, który obowiązany jest Ci jej udzielić nieodpłatnie.

Cytuj
Mój sprzęt to HP Pavilion dv6  system operacyjny Windows 7 Home Premium (oryginalne z laptopem), Intel Core i5 CPU M430 @ 2,27GHz, 4GB ramu, karta graf. NVIDIA GeForce GT 320M.. więcej szczegółów nie znam.. ale jak co to poszukam..
Zanim zainstalujesz jakiegokolwiek Linuksa, poszukaj na stronie Nvidii sterowników do twojej karty graficznej.

Cytuj