Nowe posty

Autor Wątek: Linux mint 9 ( remix ) + kilka problemów-pytań ?  (Przeczytany 2575 razy)

VenomX

  • Gość
Linux mint 9 ( remix ) + kilka problemów-pytań ?
« dnia: 2011-04-06, 10:38:23 »
Witam,

 Na wstępie chciałbym zaznaczyć, iż jestem początkującym użytkownikiem linuxa ( Mint 9 - remix ) Mam kilka pytań które mam nadzieje rozwiążą moje problemy dotyczące systemu .


1 . Problem dotyczy partycji. Jaką partycje powinienem utworzyć i w jaki sposób aby linux ją widział jak i reszta programów ? Np : aplikacja Jdownloader przy zapisie wyboru plików widzi tylko :

/home
/home/venomx
/

Dlaczego nie widzi innych partycji NTFS ? oraz utworzonej EXT4 ?


2 . Podczas uruchomienia Minta przy bootcowaniu raz na jakiś czas pojawia się informacja na temat jakiegoś testu. Naciśnięcie klawisza C pomija test. Problem w tym, że test ten nie jest w stanie się sam ukonczyć i konieczne jst jego pominięcie naciskając klawisz C. W jaki sposób rozwiązać problem aby testy więcej się nie pojawiały ?


3. Podczas kolejnego logowania ( uruchamiania Minta ) Linux przywraca wszelkie poprzednie sesje wykonywane w systemie. Jeżeli poprzednio otworzyłem przeglądarkę Firefox to przy kolejnym logowaniu ją automatycznie otworzy. W jaki sposób wyłączyć tę opcje ? Chciałbym aby system nie przywracał sesji .


Bardzo dziękuję za rozwiązanie moich problemów .

Pozdrawiam.

kamzor

  • Gość
Linux mint 9 ( remix ) + kilka problemów-pytań ?
« Odpowiedź #1 dnia: 2011-04-06, 15:09:12 »
Nie używałem Mint'a ale..