Nowe posty

Autor Wątek: Problem z BLACK TRACK 3  (Przeczytany 3853 razy)

ladder

  • Gość
Problem z BLACK TRACK 3
« dnia: 2011-01-11, 14:16:51 »
Witam mam problem z uruchomieniem wersji final. Zamieszczam jpg. I zastanawiam sie jak rozwiazac problem moze to po prostu problem zle nagranej plyty(z predkoscia x6). Szukalem w internecie ale sie nie doczytalem.

Z gory dziekuje za pomoc.

http://img7.imageshack.us/img7/6848/obraz006eu.jpg

Jestem dość zielony :/

Ksanderon

  • Gość
Problem z BLACK TRACK 3
« Odpowiedź #1 dnia: 2011-01-11, 15:21:51 »
w sumie jest to chyba dosyć typowy błąd - wskazuje on na błąd w pliku wykonywalnym (nagłówek ELF), z drugiej strony gdyby skrypty Linux Live sprawdzały sumy md5 poszczególnych archiwów *.lzm- wtedy błąd byłby wykryty szybciej i bardziej jednoznacznie. Takie błędy nie powinny występować, bo wychodzą przez przypadek świadczą źle o Linux Live. Obraz masz ze strony producenta? Spróbuj powtórzyć nagrywanie z prędkością automatyczną na czyściutkiej płytce jednokrotnego zapisu.

Ta wersja final to :BackTrack 4 R2?

ladder

  • Gość
Problem z BLACK TRACK 3
« Odpowiedź #2 dnia: 2011-01-11, 16:16:18 »
Trójka final, niestety ze strony producenta link wygasł(bynajmniej u mnie coś szwankowało).

Hmm.. właśnie sprawdziłem ten sam link jeszcze raz i działa nagram płytkę jeszcze raz. Może ktoś wie w jaki sposób mógłbym sprawdzić plik przed nagraniem ?

Ksanderon

  • Gość
Problem z BLACK TRACK 3
« Odpowiedź #3 dnia: 2011-01-11, 17:02:01 »
na stronie z której ściągałeś płytkę powinien oprócz obrazu płyty być plik zawierający w nazwie słowo 'md5' lub 'checksum' albo coś podobnego lub na stronie powinien widnieć 32 znakowy ciąg znaków(pseudo-przypadkowy).

Aby sprawdzić czy twój obraz płyty jest poprawny musisz dla niego wygenerować sumę md5 a następnie porównać ze wzorcem. Jeśli będą identyczne tzn. że obraz płyty jest ok.

wygenerować sumę md5 możesz przy pomocy openssl.

ladder

  • Gość
Problem z BLACK TRACK 3