Nowe posty

xx Dystrybucja pod HP Omen (6)
2024-03-27, 23:30:08
xx [Poradnik] Wyszukiwanie Sterowników (2)
2024-03-27, 21:08:23
lamp Problem z Linux Lite po instalacji (0)
2024-03-27, 19:50:30
xx Ile pingwinów? (1)
2024-03-27, 08:59:24
xx konfiguracja pale moon (0)
2024-03-24, 21:53:42
xx Plasma 6 w Neonie ssie trochę mniej ... (10)
2024-03-23, 02:38:11
xx problem z instalacja sterowników do karty sieciowej (3)
2024-03-18, 18:10:16
xx Plik abc.001 (1)
2024-03-17, 17:48:27
xx Zlecę dopracowanie programu w MatLab (0)
2024-03-13, 15:28:40
xx Linux Mint 21.3 XFCE brak dźwieku po paru minutach (karta muzyczna zintegrowana) (5)
2024-03-12, 23:07:01

Autor Wątek: kompilacja c++ na serwerze pod debianem  (Przeczytany 6297 razy)

pawel86rz

  • Gość
kompilacja c++ na serwerze pod debianem
« dnia: 2010-10-17, 12:07:27 »
Witam.

Jestem nowym użytkownikiem forum, dlatego proszę o ewentualne przeniesienie tego tematu do odpowiedniego działu.

Jeżeli chodzi o linuxa, to jestem niemalże początkującym. Jestem w trakcie robienia mojej pracy dyplomowej, której częścią jest strona www komunikująca się ze światem poprzez tcp/ip. Sama strona już powstała i działa, po wybranej akcji użytkownika dane są zapisywane do odpowiednich buforów (pliki txt), skąd chciałbym je wysyłać przez tcp/ip. No i tu pojawia się problem. Wykupiłem sobie konto ftp. Wrzuciłem stronkę i uporałem się z php i mysqlem. Wysłałem zapytanie do firmy, w której mam konto, czy mogę sobie odpalić program w C++, który będzie działał jak prosty serwer (coś tam będzie sobie nasłuchiwał na jakimś porcie i coś tam będzie sobie wysyłał - pojedyńcze kB dziennie). Firma odpisała, że ok, ale



"Może Pan umieścić na końcie program napisany w c++/c , ale musi on być skompilowany pod naszą platformę hostingową (Linux Debian, Kernel 2.6.x 32-bitowy). Skompilowany plik należy umieścic w katalogu /cgi-bin/, bo tylko w tym katalogu mogą być wykonywane skrypty/programy. "



Więc wysłałem kolejne zapytanie:


"Dzien dobry,