Nowe posty

Autor Wątek: Linux Limpus i zmiana na Win 7  (Przeczytany 8364 razy)

elfka

  • Gość
Linux Limpus i zmiana na Win 7
« dnia: 2010-09-01, 21:23:11 »
Witam,

mam drobny problem. Kupiłam sobie nowy komp a dokładniej Acera 7740G i ma zainstalowanego Linuxa Linpusa. Nie potrafie się tym posługiwać i mam bardzo poważne problemy z zainstalowaniem Windowsa. Najpierw ot tak włożyłam plytkę do napędu, ale jej nie widział. Potem tuż po uruchomieniu przytrzymałam dłużej F2 i włączyło się główne menu i zmieniłam, by nr 1 był CD/DVD i nic. Nadal niczego nie widzi. Jestem totalnie zielona w tym temacie i nie radzę sobie.

Bardzo, ale to bardzo proszę o pomoc i ratunek!!!!

elfka

  • Gość
Linux Limpus i zmiana na Win 7
« Odpowiedź #1 dnia: 2010-09-01, 21:40:45 »
cieszy mnie to, że ktoś czyta wątek, a czy mógłby mi ktokolwiek pomóc?

chmooreck

  • Gość
Linux Limpus i zmiana na Win 7
« Odpowiedź #2 dnia: 2010-09-01, 22:02:59 »
Zadzwoń do pomocy technicznej Acera lub Microsoft'u.

elfka

  • Gość
Linux Limpus i zmiana na Win 7
« Odpowiedź #3 dnia: 2010-09-01, 22:04:43 »
dzięki za pomoc :/ lepsze to niż wygooglaj sobie :/

Beznadzieja!

sasha666

  • Gość
Linux Limpus i zmiana na Win 7
« Odpowiedź #4 dnia: 2010-09-01, 22:19:35 »
Skoro masz ustawione bootowanie na CD to wszystko powinno działać i nie ma się co tu irytować bo nic innego nie mona Ci poradzić, spróbuj wystartować z jakiejś innej płyty - może ta z windą jest uszkodzona, może uszkodzony jest napęd, może nie zapisałaś ustawień przed wyjściem z biosa, może... etc...

elfka

  • Gość
Linux Limpus i zmiana na Win 7
« Odpowiedź #5 dnia: 2010-09-01, 22:29:56 »
ooo i o to mi chodziło... to czyli ma być dvd na 1 miejscu, czyli dobrze zrobiłam. to ja jeszcze płytę sprawdzę. Przynajmniej wiem co mam teraz sprawdzić :) i to mogę nazwać POMOCĄ! Dzięx

elfka

  • Gość
Linux Limpus i zmiana na Win 7
« Odpowiedź #6 dnia: 2010-09-01, 22:39:29 »