Nowe posty

xx Migracja GRUB2 (0)
Wczoraj o 12:30:46
xx Przydatne Linki (4)
2019-08-23, 14:13:00
xx Awstat (0)
2019-08-22, 14:55:15
xx SMB - Access denied z Windows (9)
2019-08-19, 11:27:24
xx Kali Linux - książka. (0)
2019-08-19, 00:20:25
xx Arch - startx dla uruchomienia GNOME powoduje wyłączenie komputera (6)
2019-08-18, 14:37:04
xx Nie moge urchmomic laptopa - grub rescue. (1)
2019-08-17, 18:24:00
xx Po aktualizacji zniknęły niektóre funkcje (45)
2019-08-14, 06:39:01
xx Operacje na bitach. (4)
2019-08-10, 21:44:36
xx Pblem z montowaniem dysku sieciowego (1)
2019-08-09, 23:36:45

Autor Wątek: silnik graficzny  (Przeczytany 2574 razy)

Offline

  • Users
  • Nowy na forum
  • *
  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
silnik graficzny
« dnia: 2010-06-22, 11:30:24 »
http://www.sssteam.com/

Silnik ten w 2004 roku znajdował się dopiero w fazie intensywnego rozwoju, a już pod względem rozmaitych ficzerów bił na głowę tego z Doom3. Wyglądał dużo lepiej, chodził dużo płynniej, pracowało się z nim o wiele wygodniej. Samych bajerów z oświetleniem było z dwa razy więcej niż w silniku IDTech4 (między innymi penetracja światła w głąb materiału, taki realtimeowy SubsurfaceScattering) – z tego co wiem, nikt jeszcze tego nie obkodował aż do dziś, w żadnym komercyjnym silniku. Praktycznie można było przekonwertować jakąkolwiek mapę z Doom3, wrzucić do tego silnika i wyglądała 10 razy lepiej.(…)A wiesz co jest najlepsze? Że to wszystko, zrobiło kilku gości, totalnych amatorów, siedząc po nocach przed ekranami. Zero budżetu, zero profesjonalnego studia, praktycznie zero środków własnych, a sam silnik graficzny (ofkoz OGL) został napisany od zera praktycznie przez 2 osoby.

skąt można go pobrać na tej stronie niema linku.

Offline Piotr Chmura

  • Administrator
  • Guru
  • *****
  • Wiadomości: 5060
    • Zobacz profil
silnik graficzny
« Odpowiedź #1 dnia: 2010-06-22, 11:34:48 »