Nowe posty

Autor Wątek: silnik graficzny  (Przeczytany 2734 razy)

henry14

  • Gość
silnik graficzny
« dnia: 2010-06-22, 11:30:24 »
http://www.sssteam.com/

Silnik ten w 2004 roku znajdował się dopiero w fazie intensywnego rozwoju, a już pod względem rozmaitych ficzerów bił na głowę tego z Doom3. Wyglądał dużo lepiej, chodził dużo płynniej, pracowało się z nim o wiele wygodniej. Samych bajerów z oświetleniem było z dwa razy więcej niż w silniku IDTech4 (między innymi penetracja światła w głąb materiału, taki realtimeowy SubsurfaceScattering) – z tego co wiem, nikt jeszcze tego nie obkodował aż do dziś, w żadnym komercyjnym silniku. Praktycznie można było przekonwertować jakąkolwiek mapę z Doom3, wrzucić do tego silnika i wyglądała 10 razy lepiej.(…)A wiesz co jest najlepsze? Że to wszystko, zrobiło kilku gości, totalnych amatorów, siedząc po nocach przed ekranami. Zero budżetu, zero profesjonalnego studia, praktycznie zero środków własnych, a sam silnik graficzny (ofkoz OGL) został napisany od zera praktycznie przez 2 osoby.

skąt można go pobrać na tej stronie niema linku.

chmooreck

  • Gość
silnik graficzny
« Odpowiedź #1 dnia: 2010-06-22, 11:34:48 »