Nowe posty

Autor Wątek: Licytacja allegro automatyczna od danym czasie przez cron  (Przeczytany 482 razy)

robus-x

  • Gość
Witam!

W temacie linuxa jestem całkowicie zielony i potrzebuje waszej pomocy. A mianowicie chodzi mi o to abyście mi doradzili jaką dystrybycję liveCD wybrać a właściwie mam znależć. Chodzi o to by była uruchamina z klucza USB lub płyty CD-RW na której można zapisywać \\"zmiany\\". Które dystrybucje spełniają te wymagania? Potrzebuje czegoś co będzie miało w sobie programy do obsługi www, email, gg, office, divx, mp3 (takie mydło i powidło).

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc!

Robson

gregus

  • Gość
Licytacja allegro automatyczna od danym czasie przez cron
« Odpowiedź #1 dnia: 2005-09-23, 20:44:50 »
na flsha to polecał bym slax-a ale o pakiecie office zapomnij zamało miejsca jeśli chcesz to polecam Flash Linux jest tutaj http://www.encryptec.net/flashlinux/

robus-x

  • Gość
Licytacja allegro automatyczna od danym czasie przez cron
« Odpowiedź #2 dnia: 2005-09-23, 21:10:06 »
2005-09-23 20:44:50 gregus napisał:

> na flsha to polecał bym slax-a ale o pakiecie office zapomnij zamało miejsca jeśli chcesz to
 > polecam Flash Linux jest tutaj http://www.encryptec.net/flashlinux/


jeśli miałbym flasha 1gb to mysle że starczyłoby miejsca. w końcu płyta ma 700mb? :-)

gregus

  • Gość
Licytacja allegro automatyczna od danym czasie przez cron
« Odpowiedź #3 dnia: 2005-09-23, 21:12:49 »
to tylko flash linux

Maciek_Rutecki

  • Gość
Licytacja allegro automatyczna od danym czasie przez cron
« Odpowiedź #4 dnia: 2005-09-23, 22:13:14 »

renepl

  • Gość
Licytacja allegro automatyczna od danym czasie przez cron
« Odpowiedź #5 dnia: 2005-09-23, 17:32:39 »
Witam chcem stworzyc cos co bedzie mi automatycznie licytowało w aukcji cos tak jak snip.pl

Mam serwer na linuksie problem z dodaniem do crona zeby sprawdzal co 1m ze ma licytowac to nic.

Większy problem jest z zalicytowaniem.

Cron by musial otworzyc przegladarke na czas operacji.