Nowe posty

Autor Wątek: POMOCY! Problem z bilardem na interii  (Przeczytany 7195 razy)

azazelsnk

  • Gość
POMOCY! Problem z bilardem na interii
« dnia: 2009-07-26, 12:31:29 »
Witam wszystkich serdecznie




Panowie tak jak w temacie, otóż moja koleżanka ma problem z zainstalowaniem sobie bilarda na stronie gramy.interia.pl co w efekcie wyklucza wspólna grę :( Kobitka posiada linuxa, a ja nie potrafię jej pomoc, bo jeśli chodzi o linux to jestem zielony jak groszek :) wiec zgłaszam się z wielka prośba do was drodzy użytkownicy tego systemu.

Miałby ktoś z was mili panowie odrobinę chęci i wolnego czasu na rozwiązanie naszego problemu? i napisać nam krok po kroku co powinniśmy zrobić? bylibyśmy wielce zobowiązani na wszelką pomoc z waszej strony.

Z góry dziękuje wszystkim za zainteresowanie się naszym tematem i czekam na ewentualny odzew. pozdrawiam azazel.


P.S.
Jakby was dręczyły jakieś pytania odnośnie tematu, to pytać śmiało. Jakby co pokieruje koleżankę na wasze forum:)

Małolat

  • Gość
POMOCY! Problem z bilardem na interii
« Odpowiedź #1 dnia: 2009-07-26, 12:37:37 »
Jaka dystrybucja Linuksa?

Sądzę że powinna zainstalować Javę (JRE). Pozdrawiam! Koleżankę również ;)

azazelsnk

  • Gość
POMOCY! Problem z bilardem na interii
« Odpowiedź #2 dnia: 2009-07-26, 13:30:51 »
Nie ma obecnie Kingi, ale z tego co wiem to ma jave.. już kiedyś grała w bilard. Tylko nie dawno był update i od tego czasu nie może grac. Małolat możesz wejść na gramy.interia.pl i zobaczyć czy ci instaluje bez problemu bilarda?



edit.


Koleżanka właśnie podesłała mi treść komunikatu jaki jej wyskakuje przy probie instalowania gry.

kinga@kinga-desktop:~$ wine billiards_install_1_0_1_9.exe
wine: could not load L"C:\\\\windows\\\\system32\\\\billiards_install_1_0_1_9.exe": Nie znaleziono modu�u


Wie może ktoś o co chodzi?

Offline roobal

  • Users
  • Guru
  • *****
  • Wiadomości: 2056
    • Zobacz profil
POMOCY! Problem z bilardem na interii
« Odpowiedź #3 dnia: 2009-07-26, 21:05:27 »