Nowe posty

Autor Wątek: Jakie są aktualne dystrybucje z KDE 3.5  (Przeczytany 37541 razy)

Offline mateo86

  • Users
  • Guru
  • *****
  • Wiadomości: 647
    • Zobacz profil
Jakie są aktualne dystrybucje z KDE 3.5
« Odpowiedź #15 dnia: 2009-06-22, 18:47:10 »
Może skompiluj sobie Gentoo i będziesz miała wszystko w takiej wersji w jakiej chcesz...
Z podręcznikiem on-line to naprawdę jest proste, w 90% przypadkach to kopiuj-wklej polecenia ze strony do terminala.

Offline roobal

  • Users
  • Guru
  • *****
  • Wiadomości: 2056
    • Zobacz profil
Jakie są aktualne dystrybucje z KDE 3.5
« Odpowiedź #16 dnia: 2009-06-22, 21:31:01 »
Cytat: karolina
Debian, Slackware, Arch itp to dystybucje raczej dla troszkę b. zaawansowanych, ja natomiast ciągle jestem początkująca.
Arch czy Slackware to się zgodzę ale nie Debian, przynajmniej już nie, Debian jest tak samo łatwy w instalacji i obsłudze jak Ubuntu, od Ubuntu różni się tylko tym, że jest stabilny i szybszy, bo nie posiada tych wszystkich durnych graficznych konfiguratorów do każdej pierdółki.

Pozdrawiam!

  • Gość
Jakie są aktualne dystrybucje z KDE 3.5
« Odpowiedź #17 dnia: 2009-06-23, 08:14:04 »
Roobal mimo to nie zgodzę się z Tobą. Próbowałam instalować Debiana i w życiu nie widziałam tak pokręconego instalatora. W kółko wracał do początku. I zdecydowanie nie polecam go żadnemu początkującemu. Po prostu to nie jest dla mnie. Nawet zainstalować go nie umiałam. Tak samo gentoo. A właśnie graficzne konfiguratory są o niebo lepsze i jak dla mnie całkiem potrzebne.

PClinux fajny system, tylko gdzie tam jest jakiś menadżer do update'owania pakietów? I czy idzie zmienić kolor tego przeraźliwie niebieskiego paska? Niestety live cd mimo wybrania polskiego języka, uruchamia się po angielsku.

Offline Andrzej J

  • Users
  • Guru
  • *****
  • Wiadomości: 713
    • Zobacz profil
Jakie są aktualne dystrybucje z KDE 3.5
« Odpowiedź #18 dnia: 2009-06-23, 08:35:41 »