Nowe posty

Autor Wątek: Evolution - gdzie przechowuje dane?  (Przeczytany 5359 razy)

  • Gość
Evolution - gdzie przechowuje dane?
« dnia: 2005-09-15, 17:52:09 »
Witajcie. Nie znam się wogóle na Unix`ie a dostałem do opracowania poniższy temat:

W danym katalogu w systemie Unix w dowolnej powłoce zmienić plikom o masce *abc* lub *2ef* oraz zajmujących na dysku ponad 1 MB miejsca, nazwę przez dodanie na końcu ciągu znaków \\"dobre\\".

Z góry dzięki za podpowiedź jak to zrobić
Paweł

  • Gość
Evolution - gdzie przechowuje dane?
« Odpowiedź #1 dnia: 2005-09-15, 16:07:25 »
Witam.

No właśnie. Juz pousówałem wszystko co było podpisane evolution, ale kurde dalej ma dane :[

Chce usunąć cały katalog z kalendarzami, bo moje nowe Evolution spartoliło kalendarze i są ale ich nie ma, usówają się ale zostają. Gdzie są te dane?

filet

  • Gość
Evolution - gdzie przechowuje dane?
« Odpowiedź #2 dnia: 2005-09-15, 16:51:53 »
2005-09-15 16:07:25 yonami napisał:

> Witam.
 >
 > No właśnie. Juz pousówałem wszystko co było podpisane evolution, ale kurde dalej ma dane :[
 >
 > Chce usunąć cały katalog z kalendarzami, bo moje nowe Evolution spartoliło kalendarze i są ale
 > ich nie ma, usówają się ale zostają. Gdzie są te dane?

wiec tak: moga byc w /home./ nazwa usera/.evolution, wtedy ten folder .evolution jest niewidoczny. w Konquerorze cisnij ctrl+H a zobaczysz tez ukryte. najprawdopodobniej tam beda. ew. mozesz sprobowac usunac i zainstalowac na nowo evolution...

  • Gość
Evolution - gdzie przechowuje dane?
« Odpowiedź #3 dnia: 2005-09-17, 16:56:39 »
No tak. Ale to usunąłem. Dodatkowo usunąłem z {$HOME}/./gnome2

Ale nadal w Evolution są dane :] Nie ma tylko haseł.

filet

  • Gość
Evolution - gdzie przechowuje dane?
« Odpowiedź #4 dnia: 2005-09-17, 17:56:47 »
lasciwe to jaki masz system? Red Hat, Fedora COre, itd. moge poszukac, bo mam Auroxa...

wojtekm

  • Gość
Evolution - gdzie przechowuje dane?
« Odpowiedź #5 dnia: 2005-09-17, 19:37:26 »
2005-09-17 16:56:39 yonami napisał: