Nowe posty

Autor Wątek: Aurox 12.0 Live  (Przeczytany 5170 razy)

Coberesi

  • Gość
Aurox 12.0 Live
« dnia: 2009-01-10, 20:31:17 »
Witam,
na początku chciałbym powiedzieć, że jestem kompletnie zielony w temacie linuksa, ale chciałem się na niego przerzucić, tak więc udałem się Empiku i kupiłem Linuks dla początkujących z płytą Aurox 12.0 Live i podobna jest tam też instalka. Jednak po uruchomieniu Live'a nie mogę nigdzie znależć opcji zainstalowania. W gazecie dołączonej jest napisane, że powinna być ikona na pulpicie ale takiej ikony nie ma;/ czy coś mogę z takim fantem zrobić? Drugi problem dotyczy moich danych na dysku, pod Linuksem nie mogę wejść na swoje partycje, czy też jest na to jakiś sposób.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam

Offline roobal

  • Users
  • Guru
  • *****
  • Wiadomości: 2056
    • Zobacz profil
Aurox 12.0 Live
« Odpowiedź #1 dnia: 2009-01-10, 20:46:09 »
Aurox to zły wybór, ponieważ system jest już nierozwijany. Proponuję ściągnąć jakąś inną dystrybucję dla początkujących polecam Ubuntu, Mandrivę, Debian, Dreamlinux. Możesz również zamówić sobie całkowicie za darmo (brak opłat za nośnik czy przesyłkę) oryginalną płytę z Ubuntu z tej strony http://shipit.ubuntu.com. Wystarczy się zarejestrować, następnie zalogować, złożyć zamówienie. Czas oczekiwania od 4 do 6 tygodni.

Pozdrawiam!

Coberesi

  • Gość
Aurox 12.0 Live
« Odpowiedź #2 dnia: 2009-01-10, 22:17:49 »
Dzięki za rade, najprawdopodobniej z niej skorzystam tylko czy nie dałoby rady zrobić coś z tym co mam, bo szkoda mi 3 dych, które na to dzisiaj wydałem:D jak nie to będę zmuszony ściągnąć coś jak napisałeś:)

TheUsh

  • Gość
Aurox 12.0 Live
« Odpowiedź #3 dnia: 2009-01-10, 22:28:42 »
Cytat: Coberesi
Dzięki za rade, najprawdopodobniej z niej skorzystam tylko czy nie dałoby rady zrobić coś z tym co mam, bo szkoda mi 3 dych, które na to dzisiaj wydałem:D jak nie to będę zmuszony ściągnąć coś jak napisałeś:)