Nowe posty

Autor Wątek: co z tymi grami???  (Przeczytany 9460 razy)

venomot

  • Gość
co z tymi grami???
« dnia: 2008-07-26, 17:57:48 »
witam... sciągnolem sobie gierki pod linux i nie wiem jak je instalowac jestem zielony w jakims wpisywaniu czegos gdzies... takie info znalazlem na forum... wpisz costam.run gdzies tam bedzie dzialac...???  mam linuxa od 0.5 godz. pomocy...

venomot

  • Gość
co z tymi grami???
« Odpowiedź #1 dnia: 2008-07-26, 18:02:50 »
sciagnalem wine ale tez nic ciekawego po rozpakowaniu nie widac zadnej instalki tylko pliki jakies i cos co wyglada jak plik systemowy... takie cos z niebieskim? kopnietym kwadracikeim... to sie dzieje na ubuntu8.04....

venomot

  • Gość
co z tymi grami???
« Odpowiedź #2 dnia: 2008-07-26, 18:20:20 »
w sumie wszystko co sciagne to dziwne pliki... ktorych nie moge otwozyc....Uruchomić "mkexport.sh", czy wyświetlić jego zawartość? takie cos sie wyswietla i info ze plik jest textowym plikie uruchamialnym...

Inferno Hell

  • Gość
co z tymi grami???
« Odpowiedź #3 dnia: 2008-07-26, 19:01:18 »
Poczytaj readme tych gier na pewno jest tam krok po kroku jak zainstalować, jeżeli plik ma .run to wystarczy go odpalic za pomocą sh \\home\\sciezka do pliku\\nazwapliku.run Co do kopniętego kwadraciku to nie mam pojęcia o co ci chodzi.

Offline roobal

  • Users
  • Guru
  • *****
  • Wiadomości: 2056
    • Zobacz profil
co z tymi grami???
« Odpowiedź #4 dnia: 2008-07-26, 21:04:58 »
Cytat: venomot
mam linuxa od 0.5 godz. pomocy...
Jeśli masz Linuksa od półgodziny to najpierw poczytaj chociaż trochę o nim, aby mieć jakiekolwiek pojęcie o tym systemie, a jeśli chcesz mieć darmowego windowsa tylko do gier to sobie daj spokój, do gier to sobie używaj windowsa, bo szkoda twojego i naszego czasu a z czasem na takie posty mało kto będzie zwracał tu uwagę, najpierw poczytaj czym jest ten system i szukaj info w sieci oraz jak kolega wyżej napisał w takich grach zawsze sa pliki README, w których masz wszystko ładnie opisane.