Nowe posty

Autor Wątek: quake 3 problem z instalacją point release 1.16n  (Przeczytany 7047 razy)

l245c4l

  • Gość
quake 3 problem z instalacją point release 1.16n
« dnia: 2008-01-20, 00:41:51 »
Chcialem sobie zaisntalowac quake'a 3 pod fedora 8 i jakos nie moge.
Postepuje dokladnie wg tego howto:
http://www.linux-gamers.net/modules/wiwimo...ge=HOWTO+Quake3
z tym ze sciagam pointrealesa 1.16n
i kurcze nie chce sie zaintalowac jakims cudem

wywala taki komunikat:

albo taki:


tego pointrelease'a sciagalem z wielu zrodel juz. I zawsze tak samo..

Bardzo prosze o pomoc..

Pozdro

Aha btw prawda ze mam zajeb**** desktop? xD

krzylew

  • Gość
quake 3 problem z instalacją point release 1.16n
« Odpowiedź #1 dnia: 2008-01-20, 12:07:58 »
Wyraźnie tam jest napisane żebyś użył wersji 1.32b tego pointrelease, a nie 1.16n

nawet podali linka.

benterenten

  • Gość
quake 3 problem z instalacją point release 1.16n
« Odpowiedź #2 dnia: 2008-05-21, 12:43:19 »
Sprobuj pobrac go z http://62.141.54.179/wwwkon/html/downloads.php jesli jest ci to potrzebne pod serwa to spoko ale jzeli chcesz grac to nie pograsz dlatego ze na linuxie 1.16 nie ma obsługi myszki, tak wiec nie pograsz, lepiej zainstaluj sobie q.32 bo tam przynajmniej jest pb i nie ma obawy ze ktos biega z wallhackiem xD

A teraz moj problem jesli moge go tu zamiescic :D
Mianowicie mam problem z zainstalowaniem sterownikow ati do Radeona 9550, kernel 2.6.18-6-k7 dodam iz mam system Debian Etch 4.0 r3

Zainstalowalem q3 1.32b. Ogolnie po uruchomieniu gry robi mi sie wielki pulpit i musze sie wylogowac zeby pulpit wrucil do normy. Ponadto konsola wywala mi cos takiego

------- Input Initialization -------
Joystick is not active.
------------------------------------
----- Client Initialization -----
----- Initializing Renderer ----
-------------------------------
----- Client Initialization Complete -----
----- R_Init -----
...loading libGL.so.1: Initializing OpenGL display
...setting mode 3: 640 480
Using XFree86-VidModeExtension Version 2.2
XF86DGA Mouse (Version 2.0) initialized
XFree86-VidModeExtension Activated at 640x480
Using 8/8/8 Color bits, 16 depth, 0 stencil display.
GL_RENDERER: Mesa GLX Indirect


***********************************************************
 You are using software Mesa (no hardware acceleration)!
 Driver DLL used: libGL.so.1
 If this is intentional, add
       "+set r_allowSoftwareGL 1"
 to the command line when starting the game.
***********************************************************
X Error of failed request: BadValue (integer parameter out of range for operation)
  Major opcode of failed request: 134
  Minor opcode of failed request: 10
  Serial number of failed request: 45
...WARNING: could not set the given mode (3)
----- CL_Shutdown -----
RE_Shutdown( 1 )
-----------------------
----- CL_Shutdown -----
-----------------------
Sys_Error: GLimp_Init() - could not load OpenGL subsystem