Witam, mam dość intrygujący problem,
pisanie tego tematu tutaj jest moim aktem desperacji po aktywnych poszukiwaniach i prob rozwiązania sytuacji występującej w konfiguracji exim w zakupionym Panelu DirectAdmin.
Problem:
Każdy dowolny klient pocztowy wysypuje się z pocztą wychodzącą smtp w przypadku gdy w treści tematu pocztu umieszczę polskie znaki typu : "ąćóń"
natomiast w treści mailu takie znaki mogą już występować.
Kiedy nie użyje "polskich ogonków" wszystko jest dobrze, klient zewnętrzny wysyła prawidłowo pocztę.
Dodatkowo exim blokuje mi pocztę i przechowuje w katalogu oczekujących maili, kiedy
z lokalnego serwera wykonuje skrypt php mail lub używając klasy phpmail, z nagłówkiem zakodowanym w iso-8859-2
Oczekując odpowiedzi od twórców DA, uzyskałem bezlitosną odpowiedź abym zmienił kodowanie klienta, ale to bezcelowe, doskonale wiem iż nie jeden host bazuje w Polsce na DA oraz na eximie
Przerzutka na postfixa jest niemożliwa, ze względu na automaty zakładające userów w DA.
Czy ktokolwiek pomoże rozwiązać ten problem?