Nowe posty

xx Problem ze sterownikami. (5)
2024-04-13, 21:25:16
xx Instalacja xfce4 (2)
2024-04-13, 16:20:17
xx Serie kompilacji bez instalacji dla “emerge” w Gentoo (2)
2024-04-08, 18:40:04
xx Plasma 6 w Neonie ssie trochę mniej ... (17)
2024-04-05, 10:03:46
xx Problem z Linux Lite po instalacji (3)
2024-04-03, 14:23:40
xx Jak właczyć num locka przy starcie systemu debian 12? (12)
2024-04-02, 17:43:54
xx Brak dźwieku w systemie. (5)
2024-04-02, 16:13:41
xx Dystrybucja pod HP Omen (7)
2024-03-29, 11:33:05
xx [Poradnik] Wyszukiwanie Sterowników (2)
2024-03-27, 21:08:23
xx Ile pingwinów? (1)
2024-03-27, 08:59:24

Autor Wątek: Opłaca sie przesiadać na linuksa??  (Przeczytany 19144 razy)

shusty

  • Gość
Opłaca sie przesiadać na linuksa??
« dnia: 2007-11-09, 19:34:32 »
Jestem w technikum informatycznym, dobrze radzę sobie z kompem naprawie go, winda nie ma dla mnie dużo tajemnic bo zawsze czymś głupim może zaskoczyć. Linuksa nie znam ale chętnie bym się nauczył komend itd.

A więc prosiłbym o odpowiedzenia na moje pytania po czym bede wiedział czy linuks jest dla mnie.

1  PS CS3  chodzi??
2. Czy da sie zainstalować microsoft office? (tak wiem open jest, ale ja chce microsoft shit)
3. Będzie mi chodzic microsoft visual C++.
4. Czy szybko można emulować XP spod lina i żeby komp sie nie zamulał przy moim 512Ramu
5. Są problemy ze sterownikami?? Mam geforce 5200 i pozostałe komponenty. mam neostrade
6. Czy szukając programów sterowników będę się musiał męczyć dużo i zamiast wygodnej pracy będę przeklinał linuxa?
7.Mogę zapisywać pliki psd i inne na partycji NTFS tak żebym w windzie potem mógł je edytować?

Jaka dla mnie dystrybucja?
Myślę nad ubuntu żeby na KDE potem przerobić.